hurm..
.yestrday i had been asked from them 'wat is ur biggest failure?'...n i cant answer it.
but 2day, i've already g0t d answer...
da worst thing dat i've d0ne by sh0wing ma stupidness... huh...wat da w0rst??
s0me times we are regret 0f 0ur 0wn stupidness.
but we d0esnt take any acti0n. s0...wat 4??
Tuhan 2 maha adil, n die tau seglanya...
kl0 kte berusaha Die tau,kte x brusha p0wn Dia tau...
Tuhan x kn uji hambanya kl0 hambanya x mampu wlaupun kte x sdr kemampuan kte...
kadang2 kesenangan yg dikurnia juga adlh untuk melalaikn...itu sume dugaannya untuk mengingatkn kte kepadaNya...
kl0 kte x kuat n x mahu temp0h sume dugaanNya,sampai ble kte nk lari??
makin hari,makin besar...
makin hari,makin matang...
makin hari, makin tua...
sampai ble nk trus jd cm nie??

No comments:
Post a Comment