npe sume 0wunk kte result 2 penting??
urm.... x kisah la result exam ke, result experiment ke, result pemilihan ke, cm2 result ah....
pe mksud result 2 sendiri??
result yg cume keputusan sesuatu pemilihan mahupun percubaan.... penting kew??
pe yg penting adlh cara kte usaha dptkn result yg bez 2??... result yg dpt 2 len cte r...huhuhu
tp 0wunk malaysia nie pndapt dewunk len lax... pd dewunk pe yg penting result die...
ish... ssh nk phm pemikiran 0wunk nie...kte ley dgr pndpt dewunk, tp x ley nk ubh pendirian dewunk kn2??
huhuhu cm ne p0wn... kite as malaysian juz f0ll0w da fl0w...huhuhu kan senang... x pe la...at least kte dpt suaikn diri dgn tmpt tggl kte...huhuhu

No comments:
Post a Comment